ponedeljek, 6. april 2015

Knjigica za recepte..

Včerajšnje vreme je bilo na našem koncu kot nalašč za ustvarjanje..
Zunaj je pihalo.. Pa še precej ohladilo se je..
Res se mi ni dalo ven..
Raje sem se usedla za mojo mizico in malce packala..

Nastala je tale lušna knjigica za recepte..

Nisem se mogla upreti novim Maja Design papirjem iz kolekcije Vintage Baby..
Človek bi si mislil, da so samo za 'dojenčkaste' kreacije pa ni res.. Ne ni..
Tako so vsestranski, da jih lahko dejansko uporabimo za kakršen koli projekt..

Ker sta vintage in shabby chic stila tista, ki me najbolj navdušujeta, na mojih izdelkih nikoli ne manjkajo čipke in trakovi..
Danes sem uporabila čipko Antoinette in nekaj belega traku Vintage Seam Binding..

Seveda sem morala tudi tule uporabiti dve izmed mojih najljubših šablon..

Tudi pribor je Magnolia Doohickey šablona..
Superca za take ''kuharske'' projekte..

Na njeni oblekici pa ne manjkajo niti bleščičke..


Poglejte vse te krasne rožice.. In žličko..


Knjigica je naprodaj v trgovini.. Na koncu objave pa so tudi povezave do pripomočkov, ki sem jih uporabila za izdelavo.. Mogoče želite poskusiti tudi sami?

Lep nedeljski večer vam želim!
Tina


Ni komentarjev:

Objavite komentar